måndag 5 april 2010

jag som fått för mig att det var vår.....

Men tji fick jag. Nu på morgonen har stora vita flingor dalat ner över ägorna, till min stora förskräckelse! Igår var det ju superhärligt vår-väder och jag som fått lite blodat tand och tänkte ge mig i kast med att brutalt beskära diverse buskar idag. *suck*

Men, men, det kanske blir bättre framåt dagen, man kan ju hoppas i alla fall.


Annars tycker jag påskhelgen har förflutit utan större tillbud. Tog en härlig dagsutflykt till IKEA i fredags, stackars alla IKEA-anställda, de får aldrig vara lediga. En jättemysig dag iaf, men riktigt mycket folk som ville trängas med oss. Jittade ett par superfina träningsskor också, ett par Asics. De är del av min senaste viktbelöning! *yeay!!!* Sen att de kostade 1300 peningar var inte precis lika roligt, men vad göra? Ska det va så ska det va, som de säger...

Påskafton firades hemma i Kämpekulla hos mamma och Mats, en jättetrevlig dag med mycket kärleksprat.... =) *heja heja!!!* Gott käk bjöd de också på och fina vädret var verkligen på vår sida!




Johan har blivit biten av påska-djävulen

På kvällen var det sen dags för en flerårig tradition, påsk-taco med familjen rydberg/bånge. Mycket trevlig tillställning!

Jätteskön dag i trädgården igår, vi fick massor gjort, inser väl nu att vi har cirka 49 stycken projekt vi vill genomföra i år, helst innan semestern är här.. Vi får väl se hur det går.

Idag känns det som att det kan bli en relativt lugn dag, kan ju vara skönt innan vardagen drar igång i morrn igen. Måste bara avsluta med en bild på världens bästa lill-kille...




BYE BYE och hare gott!!!! Kram//Elin














1 kommentar:

  1. Halloj syster! Du vet att det bara är att säga till om ni behöver hjälp med något eller några av alla de 49 projekten i sommar ;)

    Tack för en underbar dag förresten, va riktigt kul <3

    Kramar från din lilla syster!

    SvaraRadera