onsdag 18 november 2009

världens mest aktiva bloggare. NOT! ;)

Hallå hallå!!!

Känns som att jag nog får lägga ner ambitionen att skriva typ varje dag och inrikta mig på kanske 1 gång i veckan istället... =) Känns som att tiden bara inte räcker till emellanåt.
Men, men, bättre sent än aldrig!


Idag har jag och Elliott haft fredags mys (ja, du läste rätt!) med A och A. Alltid lika trevligt! Speciellt i det här ruskvädret... Om du nu tycker att jag verkar ovanligt veckovill så kan jag lugna dig med att det faktiskt inte är så illa som det verkar. Men vi fick lov att flytta vårt fika lite den här veckan.. Men att det är torsdag i morgon känns ytterst orimligt. Veckorna går ju så himla fort!


Vad har hänt annars tro..? Vi har tagit tag i en del ångest-projekt här hemma. Känns bra!! Ordning runt omkring en, ordning i själen, det tror jag på i alla fall!! I söndags var det kontoret som fick sig en dust. Där inne har det sett ut som om någon kastat in handgranat och sen lastat tre ton skräp uppepå allt.. *inte bra för sinnesron* ;) Så två timmar senare hade rummet fått sig en ansiktslyftning som hette duga och jag sitter nu mer än gärna här inne och pysslar och sånt. HÄRLIGT!!!! Tänk att något som går så fort att fixa om man bara tar tag i det ska¨få stressa en i typ ett år!! Sanslöst, men nu är vi på gång här hemma!!





Jag och Elliott myserPosted by Picasa

Tja annars vet jag inte, stör mig en del på att de sänkt hastigheten typ överallt till 80 km/h! 80 är väl i alla fall ingen hastighet, det måste ju vara en LÅNGSAMHET!!!! Det känns ju typ som om man åker och tvekar, eller har tappat något kanske... Men, men.. Det är väl bara att gilla läget!

Apropå ingenting, är jag lite störd som fortfarande, sex år efter min tid i USA, fortfarande skriver a när jag ska skriva å eller ä? Inte varje gång, men tillräckligt ofta för att fundera på det.... *hmm*. Kan inte vara normalt.


Livet är fint!!


Nähä, nu tycker Elliott att det är dags för byte av aktivitet!
Ha det gott och vem vet, det kanske inte dröjer 1,5 vecka till nästa inlägg.... *haha, säkert!*


nv v (hälsning från Elliott) ;)

















2 kommentarer:

  1. Ha, ha, ha...
    Kom hit till Oslo så ska du få se på "långsamheter" ;)

    //Danne
    www.danielsanden.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Vem var det som släckte ljuset????

    SvaraRadera